28 Ağustos 2015 Cuma

Mim #5 Gelecekten Bir kare

Tabiki tatil zamanı bir gün elimde telefonumla müzik dinleyip en iyi arkadaşlarımla mesajlasiyorum Üniversite desem daha yaşı küçük çok ileriye gitmiş denilir diye lise yazcam lise 2 ye gecmisim her şey yepyeni ve alışmışım sonra arada blogger a girip yazılar yazıp yorumlar yapıyorum Ranao ve diğer blogger arkadaşlarımla hala mesajlasiyoruz ve ben tabiki de ranao ya hala unni diyorum ve okulundan çok memnun bir insanım çok iyi arkadaşlar edinmisim ve cok mutlu bir insanım notlarım hala iyi
 mimlsenmeyen varsa mimlenmiştir görüşmek üzere.

2 yorum:

  1. Miki yuuya örnek ol :D ne mutlu bir hayal. Daha demin onunkini okudum şimdi seninkini okuyunca kendimi iki uçlara gitmiş gibi hissettim. Neyse pozitif olmak iyidir ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örnek ol derken ? Saol aslında daha var ama yazmadım

      Sil

Düşüncelerinizi merak ediyoruz .Çekinme yaz hadi ^^
Tartışma yaratacak ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyoruz.