7 Eylül 2015 Pazartesi

Mim #5 Garip sorular

Uzunca bir aradan sonra yeniden merhaba tatilden döndüm ama elim bir türlü blogger ' a gitmedi. Güzel bir tatildi. Neyse mime geçelim.
1-)Bu aralar hiç durmadan dinledigin şarkı var mı yani bağımlılık yapan?
Var Aslında Tiger JK -Reset ve girls generation you think daha var ama en çok bu ikisi
2-)En son ne zaman yaralandın  ve ya başına kötü bi şey geldi?
Aslında en son galiba parkta kardeşimle oynarken düştüm ondan önce de hm elimi sıyırmıstım.
3 - Seni en çok ne kızdırır (sanalda-gercekte )
Sanalda sürekli yayinlarimi çalıp kendini bir şey zannedenler
gerçekte yalan söyleyenler  kendini bir sey zannedenler sürekli laf atanlar fln işte
(Bayıldım bu lafa )



4-)En son ne zaman bi şeyi izlerken ve ya yaşarken duygulandın ve agladın?
Galiba bir kaç gün önce bir film vardı onu izlerken ağladım .jsjs
Ve 1 ay önce kore dizisi izlerken
5-)Kendini 3 kelime ile tanımla
Bana bunu deme işte ya bu sene türkçe çalışma kitabında da bu kahrolasi soruyu yapana kadar başıma hal geldi ne desem bazıları inek diyor ama bence normal derece de( çalışkan), (kırılgan) olabilirm ama azcık ,(dost canlısı )En azından öyle diyorlar
6-)Evde boş boş otururken ne yaparsın?
Müzik dinlerim ,kitap okurum,televizyona göz atarım ,int e girerim ,resim çizerim
7-)En sevdigin blogger kim (lütfen Gerçek cevap ver)
:D Kinu,ranao, Lisa,zuri ,rin ,moka aklıma gelenler
8-)Hayatda en çok neyi seversin?
Arkadaşlarımla vakit geçirmeyi kim so hyun kpop müzik dinlemeyi resim cizmeyi, bazen de yalnız kalıp huzurlu bir ortamda kafa dinlemeyi
9-)Diyelim ki sen sucsuz yere suclaniyorsun? Onlara ne dersin ?
Eger sucsuz olduğumu söylediğimde inanmiyorlarsa hersey ortaya çıktığında goreceklerini söyler ve gerçek ortaya çıkınca onları biraz surundururdum
Mimlenmeyen varsa mimlenmiştir by by

2 yorum:

  1. O resmin sahibi(hoon sena)'nın hesabına bakmanı öneririm çok tatlı bir kızdır ve Kpop şarkı yarışması ile koreye gitmeye hak kazanmış başarılı bir kızdır :D
    Sanalda seni kızdıran olaya şaşırdım. Kim yayınını çaldı ki *.* Bana hiç böyle olaylar olmuyor. Kimse link felan atmıyor ya da beni taklit etmiyo :D
    Şu a sevilen blogger olmanın gurunu yaşıyorum ^^thank youu*kalp*

    YanıtlaSil
  2. Ya blogger da çok yok ama googleplustan fln oluyor genellikle Hoon sena Türk ,u googleplustan hesabi var mı ya da nerden var

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi merak ediyoruz .Çekinme yaz hadi ^^
Tartışma yaratacak ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyoruz.