15 Eylül 2015 Salı

Blogger Sorunu

Ya arkadaşlar bu ara elim hiç blogger 'a gitmiyor ne yazı yazmak ne yazılara yorum yapmak istiyor ne yapsam bilemedim .E siz nasılsınız jsjsjs neyse yarın ya da perşembe günü gene 4 günlüğüne Ankara'ya gidiyorum .Ama tabi ki de yazı yazcam belki veda edemem diye onu da yazmak istedim
Doğru dürüst başlık bulamadım benden biktiniz demi sürekli sacmalayirum al gene sacmaladim en iyisi daha fazla sacmalamadan  gibiyim bu yazı pek bana göre olmadı ama neyse...
sağlıcakla kalın 

4 yorum:

  1. Güle güle ^^ (bi an ankarayi amerika olarak okudum O.o)
    Mikisenin yazi yazarken belirli bir konu seçmen ve gerçekten ciddi ciddi üzerinde çalışman gerek. Bir yazı 15dk'da yazılmaz. Biz makotoyla yazılarımız icin 3-5 gün uğraşıyoruz. Ben yapabileceğine inaniyorum. Ankaradan geldiginde sevdigin bir konu hakkinda uzun bir yazi (post) bekliyorum :) fightingg~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten konusu olan yazılarımda sacmalamiyorum ama bu öyle oldu gerçekten çok teşekkür ederim seni seviyorum yani en azından konulu yazılarımda çok emek veriyorum ve o kadar sacmaladigimi düşünmüyorum

      Sil
    2. Heey!Merhaba!^^Çok tatlı bir kızsın ve eminim ileride çok iyi bir Blogger olacaksın ama üstteki şahıs haklı.Bu şekilde çok kısa yazılar yazarsan okuyucuların ilgisini çekemezsin.Ayrıca imla kurallarına dikkat etmelisin çünkü yazıların sanki Whatsapp'taki arkadaşlarla mesajlaşmalar felan gibi geliyor bana.Yazdıktan sonra yazdığın yazıyı oku ve yanlışlarını düzelt.İnan bana bu sayede daha çok okuyucu bulursun yazılarına.
      Ankara'da iyi vakit geçirmen dileğiyle.^^

      Sil
    3. Zaten diğer yazılarıma bakıldığında onlar Gayet güzel buna göre bu arada teşekkür ederim senin blogun varsa link alıyım

      Sil

Düşüncelerinizi merak ediyoruz .Çekinme yaz hadi ^^
Tartışma yaratacak ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyoruz.