3 Ağustos 2015 Pazartesi

#2 Mim

Adı olmadığı için bende sadece Mim yazdım sorulara geçelim bakalım baya geç oldu ama
1-)Animeye nasıl başladın? Nerden öğrendin?
Daha doğrusu  anime olduğunu bilmeden arada izlerdim.Daha sonra Rin sayesinde araştırdım ve sevmeye başladım .
2-)İlk animenin adı ve konusu?
Hmm bir dusunuyim genellikle animeleri m yarım  bu aralar kore dizilerine taktigim için Yuyushiki tam bitirdiği m ilk anime
3-)Çok güldüğun bir anime var mı?Varsa adı ne ?
Yok
4-)Çok üzüldüğün bir anime var mı? Varsa adı nedir ?
Yok maalesef aslında yeni izlediğim kore dizisi acikli yerleri var  who are you school 2015



5-)Favori animen nedir ?
Hmmm favori yok ya dürüst davranmak gerekitgerekiyor
6-)Su sıralar izledigin anime ?
Hmm kızmayın ama evimde olmadığım için yok bir diziye başladım o bitince inşallah
7-)Anime mi ?Manga mı?
Webton mangadan biraz daha iyi anime mi desem ki neden kore dizisi yok
8-)Sevdiğin bir live action var mı ?
Yok galiba

9-)En sevdigin anime türü nedir ?
Aksiyon, macera ,dedektif,gizemli olur
10 - En sevdigin ostlar?
Askitom ya
Altyazılı bunlar galiba e napiyim yeni basladim ama diziye resmen aşık oldum pek yorum geleceğini de zannetmiyorum 
okuyan mimlenmeyen yoktur ama yinede varsa mimlenmiştir  görüşmek üzere. .

8 yorum:

  1. Mimilendim :D ^-^ O kadar kore dizisi didin ki ben de izlemek istedim.Nerden izliyosan o kore dizisini banada söğler misin ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya eğer bilgisayar daysan koreanturk ama ben tabletten izleyemedim başka siteler fln buldum dur link atiyim dailymotion flm http://www.dailymotion.com/video/x2qtb8q_hool-2015-e08-clip1_tv
      Bu 8. Bölüm ama ara ara 1 de var hepsi var part kesinlikle izle

      Sil
    2. Tskler ^-^

      Sil
    3. School 2015 dizi mi :3

      Sil
    4. Ben de tabletleyim :3

      Sil
  2. Şu üstteki, resim Kore dizisi izleme isteğimi canlandırdı ya :D Adı ne onun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Who are you school 2015 sana söylemiştim kesin izle bak

      Sil
  3. Ya artık koreanturk de acıyor Lisa ben dizi bitirdim

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi merak ediyoruz .Çekinme yaz hadi ^^
Tartışma yaratacak ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyoruz.