18 Ağustos 2015 Salı

Dizi Yorumu :Who are you school 2015


2.kore dizim 5 günde falan bitirdim çok güzel .

Gördüğünüz üzere karakterleri tatlış tatlış
Adı :Who are you school 2015
Tür : Gençlik, okul, gizem
Bölüm Sayısı : 16
Kanal :KBS2 


Karakterler

 Kim so hyun como Lee Eun Bi / Go Eun Byul
iki karakter birden aynı kız oynuyor 
Bu ikisi 


Nam Joo Hyuk como Han Yi Ahn
 İki tane foto koydum çünkü çok tatlış

Ben bunu daha çok seviyorum neyse spoiler vermeyim 


Yook Sung Jae
  İlk başta böyle sarışındı

Sonra galiba perukmuş çıkardı 
Kesinlikle izleyin derim yani pişman olmazsınız ikizleri karıştırım ben sevmem diyenlerdensiniz ki ilk başta bende hiç bir şey anlamadım ama sonra anladıktan sonra hele bayılıyorsunuz.
Bu fotoyu koymadan edemedim 

Bu benim buldugum ilk ost ve süper 
Tiger JK - Reset 

 Wendy (Red Velvet )Yuk Ji Dam -Return
yakında bu ostla güzel bir video yayınlıycam 
Film izlemeye değer kendinize iyi bakın 





2 yorum:

  1. Kesinlikle izlemeye değer bir dizi...
    Bu arada sungjae sonradan saçlarını kestirip boyattı. peruk değildi :D ama eski saçı gerçekten çok garipti.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi merak ediyoruz .Çekinme yaz hadi ^^
Tartışma yaratacak ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyoruz.