5 Ağustos 2015 Çarşamba

#3 Mim Saçmamaçsız

Merhaba Rin beni mimlemiş daha önce yapcaktim  ama yeni fırsat buldum.Sorulara geçelim
1-)Odanız ve evinizde orda olduğunu hatırlamadığınız  bir şey bulun ve onunla ilgili anınız var mı?
Şu an evimde değilim yani sehirdisindayim ama pek yok gibi buldum Hatıra defterim ve eski arkadaşımdan kalan eşyalar bir iki parça
2-)Aklınıza gelen ilk soğuk espriyi yazın geliyorsa iki üç kelime sacmalayin
Valla ben espri bilmem ama sınıfta bir ara çok favoriydi çünkü bunu söyleyen
 arkadaşımız çok komik söylüyor
Kana kırmızı rengini veren nedir ?
Vişne suyu

3-)Aklınıza gelen eşya ve kişi ile akrostis yazın .
Valla aklıma rin geldi ama o kullanılmış
Z engin kalbin
U nutulmaz sevgin
R enk  renk yazilarinla
İ  simsiz sevgim
biraz fazla sacmaladim
4-)Seni kim mimlediyse onun blogunu aç onun bu soruya yanıt verdiği metinden ilginç bir kelime seç
Mavi deniz çok güzelmiş küçük kız denizden korktuğu için giremezmis daha sonra en yakın arkadaşı ona yardım edip yüzme öğretmis beraber masmavi denizlerde yüzmüsler
acayip sacmaladim be :)


3 yorum:

  1. Çok saçmaydı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim sen daha saçmasını yazarsın sevgili Lisa ;) Amaç saçmalamak zaten :)

      Sil

Düşüncelerinizi merak ediyoruz .Çekinme yaz hadi ^^
Tartışma yaratacak ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyoruz.