30 Temmuz 2015 Perşembe

Blogger üzüntüsü

Ya ben açıkça söylüyorum ben bunu Moka Zuri ve başka küs arkadaşlarıma söylüyorum
Yeter Be barışın artık blogger artık soğuk bir yere döndü siz olmadan birbirinizden Özür diledin konuşun anlaşın ya biz uğraşmayalım birde siz konuşsanız nolur ki ben sizi çok özledim ben Rin ile bir dakika küs kalsam kafayı yiyorum siz nasıl inatçısınız ya bir barışın nolur
Ben küs olduğumda bu ruh halindeyim ya siz nasıl dayanıyorsunuz  bizi seviyorsanız barışın 
Dostluk biterse siz ne için yaşıyorsunuz dostluklarımız çok değerli blogger sessiz soğuk bir yere döndü artık  bu gidişle herkes çıkacak ...

2 yorum:

  1. Küsmek ne demek çocuk muyuz biz oyuncak kavgası mı ediyoruz? Olmuş bitmiş bir şeye, hele ki sizi hiç mi hiç ilgilendirmeyen bir meseleye niye dahil oluyorsunuz?

    YanıtlaSil
  2. Size çocuk diyen yok Burada bizi ilgilendirmiyor olabilir biz sizin iyiliginizi düşündük arkadasliginizi koruyun diye böyle olacağını bilseydim hiç yazmazdim

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi merak ediyoruz .Çekinme yaz hadi ^^
Tartışma yaratacak ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyoruz.