9 Temmuz 2015 Perşembe

Mim#2 telefon

1-)Takıntı haline getirdigin bir oyun uygulaman var mı? Ya da oldu mu?
Miki : Subway surfers ve Zigzag
2 - ) Telefonunuzdaki sosyal medya uygulamalarına ( blogger dahil ) günde kaç kere girersin?
Hangi sosyal medya uygulamasını kullanırsın?
Miki : Genellikle blogger, gooogle + günde 3 4 kere giriyorum.
3 - ) Galerinde kaç albümün var?
Miki : Aslında googleplustan senkronizasyonu kapanmadigim için her paylaştığım yayın bir dosya oluyordu daha sonra senkronizasyonunun kapatinca 7 8 tane fln
4 - ) Normal kameradan mı fotoğraf çekerseniz yoksa uygulamayla mı?

Miki : Ya değişiyor ama genellikle uygulamadan özel günler dışında pek fotoğraf çekmek istemem zaten
5 - ) Telefonunuzda kaç müzik var?
Miki : Bana göre aşırı değil bana kalsa daha bir sürü indirilecek varda eriniyom ondan 200 tane

6 - ) Ne kadar sıklıkla müzik arşivinizi yeniler yada yeni şeyler eklersiniz? 
Miki : 2 3 haftada fln atmak istemediklerimi sakliyorum 
7 - ) çok fazla kılıfìnız varmı? 
Miki : Hayır yok 
8-)Kaç yılda bir telefon degistirirsiniz? 
Miki : Tableti mi kullanıyorum daha yeni olduğu için hiç değiştirmedim. 

9 - ) Telefonundan çıkan kulaklığı mı yoksa ekstra aldığınız kulaklığı mı kullanırsanız? 
Miki :Pek farketmez aslında ama ekstra aldığımız kulaklığı 
10 - ) Telefonuna şifre koyarmisin? Telefonuna kimler girmesin istersin? 
Miki : Pek koymazdim ama meraklı arkadaşlarım ve bulursa kardeşim yüzünden 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi merak ediyoruz .Çekinme yaz hadi ^^
Tartışma yaratacak ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyoruz.