21 Ağustos 2015 Cuma

Sıfırlamak İsteyenler?✋

Öyle bir durumdayız ki blogger bu aralar gene boşalmaya başladı .Kimseye karışmıyorum artık buna karar verdim blogumu da kapatmıyorum.Sadece belki tatilde pek yazamam .Ama şu an sevdiğim blogger girller den birkaç tanesi Üzgün bende onların Üzgün olup burayı terk etmesini istemem ama elimden gelen bir şey yok
Hadi gelin hepimiz RESET e basarak geçmişi resetliyelim 

Çoğunuz reklamcı diyebilir ama ben genede kendi yaptığım videoya eleştirileriniz i bekliyorum yorumlara
Saglicakla

7 yorum:

  1. Ooo yeni vidon çok daha profesyonelce olmuş tebrikler! Özellikle geçişlere bayıldı. Fakat Şarkının(videonun) tamamını deği de yalnızca 1-2 dk'sini yaparsan insanlar daha çok eğlenir uzun olunca biraz sıkabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol unni şarkı ya altyazi yapcaktim ya onun için öyle oldu

      Sil
  2. Eğer Blogger anlayışsız insanlarla(herkesi kastetmiyorum,o kendini biliyor)dolu olmasaydı herkes gitmezdi.Bloğunu kapatmamaya karar vererek akıllılık etmişsin,en yakın arkadaşınada akıl vermeni tavsiye ederim.Üstelik bunu yazılara kadar taşımaya gerek yoktu bence,yinede sen bilirsin.
    Video güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Video için saol ben genede yazmak istedim

    YanıtlaSil
  4. Video çok güzel olmuş! ^-^

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi merak ediyoruz .Çekinme yaz hadi ^^
Tartışma yaratacak ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyoruz.