19 Ağustos 2015 Çarşamba

Piknik macerası

Selam arkadaşlar bugün Rinlerle pikniğe gittik .Ama başımıza neler geldi bir bilseniz . Anlatmadan nasıl bileceksiniz demi yani neyse ben anlatmaya başlayayım ilk önce gittiğimizde çok acemi olduğumuzu farkettik getircegimiz hiç bir oyunu götürmemişiz meğer Salıncak ipi fln da neyse sonra biraz top oynadık müzik dinledik falan sonra yemek hazırlandı daha sonra yemek yerken tam arı geldi bana gelmeyin ama hayatımda hiç arı ısırmadığı için acısını bilmiyorum ve korkuyorum arada hep benim tabağına geldi sonra Rin'in tabağına geldi.Resmen dram ya sonra Rin bardağa sokup başka yere götürdü bıraktı elde yemek yiyoruz gene gelmesin mi ya sonra gazozun içine girdi ağzını kapattık kaldı orda arkadaşı falan geldi gerçekten çok komik sonra biraz resim çektik falan geldik eğlenceli oldu ama.
Çektiğimiz fotolardan biri sağlıcakla kalın 

2 yorum:

Düşüncelerinizi merak ediyoruz .Çekinme yaz hadi ^^
Tartışma yaratacak ve reklam içerikli yorumları yayınlamıyoruz.